Zgarnij 10% rabatu na niektóre usługi
Informujemy, że nasza strona wykorzystuje pliki cookie do analizy ruchu oraz dostosowania zawartości do preferencji Klienta. Więcej informacji najdziesz w naszej Polityce Prywatności
Zostaw swoje dane, abyśmy zadzwonili

Zainteresowanych ofertą pracy Specjalisty ds. Obsługi
klienta prosimy o wypełnienie formularza poniżej

Twoje imię i nazwisko
Twój numer telefonu
Twój adres e-mail
Ile masz lat?
Gdzie mieszkasz?
Gdzie pracowałeś oraz studiowałeś? Powiedz coś o sobie.
Podaj link do Twojej strony w sieciach społecznościowych (Facebook i Instagram)
Ile chciałbyś zarabiać miesięcznie?
Szukasz pracy:
Szukasz pracy na:
Określ swoją dyspozycyjność w ciągu tygodnia. Czy możesz też pracować w weekendy?
Czy lubisz siedzący tryb pracy? Potrafisz się skupić podczas długiej pracy przed komputerem?
Czy lubisz kontakt z ludźmi?
Czy potrafisz pracować w trybie wielozadaniowości?
Skąd się dowiedziałeś o pracy w naszej firmie?

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Alvis

ALVIS, to serwis nr 1 opieki nad zwierzętami w Polsce. Zapewniamy profesjonalne usługi dla właścicieli zwierząt, którzy są w trudnej sytuacji z powodu choroby, są zajęci pracą, wybierają się w podróż lub chcą poświęcić czas rodzinie i innym sprawom. Aktualnie działamy w Trójmieście, Warszawie, Krakowie, Łodzi oraz we Wrocławiu, a w planach mamy rozwój na kolejne duże miasta.

Chcesz mieć udział w realizacji tych celów i osiąganiu kolejnych sukcesów? Zapraszamy do naszego zespołu!

Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz

Co będziesz robił/a:

o Odbieranie telefonów od klientów.

o Udzielanie informacji oraz pomoc w doborze najlepszej usługi.

o Przyjmowanie zamówień i obsługa zleceń.

o Wybieranie najbardziej odpowiedniego wyprowadzacza lub petsittera dla każdego zwierzęcia.

o Komunikacja z wyprowadzaczami i petsitterami.

o Praca w CRM-systemie.


Szukamy Ciebie jeśli:

o Lubisz dużo rozmawiać z ludźmi zarówno online, jak i przez telefon.

o Jesteś odporny na stres.

o Kochasz porządek we wszystkim.

o Lubisz pracować w zespole.

o Nie boisz się szybkich zmian i dużej ilości pracy.

o Potrafisz realizować wiele zadań i projektów jednocześnie.

o Masz wysokie poczucie odpowiedzialności za rezultaty swoich działań.

o Masz dużą dyspozycyjność.


Będzie dodatkowym atutem, jeśli masz:

o Doświadczenie w systemach CRM.

o Doświadczenie w pracy w call center / czatach wsparcia.

o Znajomość języka angielskiego.


Co oferujemy:

o Praca w biurze z możliwością pracy hybrydowej po etapie wdrożenia.

o Dobry dojazd do pracy - 3 min. od biura znajduje się przystanek tramwajowy, a 10 min. - SKM.

o Praca na cały etat 2-3 dni w tygodniu w godz. 08:00-20:00 + weekendy w godz. 10:00-18:00. Nawet jeśli nie możesz pracować w każdy weekend, ale oferta cię interesuje, to zapraszamy do aplikowania. (Podczas okresu wdrożenia – 1 miesiąc – zakres godzinowy może być mniejszy niż docelowo)

o Umowa zlecenie.

o Indywidualne szkolenie przygotowujące do objęcia stanowiska.

o Wynagrodzenie - 19,70 zł brutto + premia po okresie wdrożenia.

o Praca w przyjaznej atmosferze miłośników zwierząt.



Czujesz, że jest to oferta pracy dla Ciebie? Nie wahaj się i aplikuj (lub wypełnij formularz)!



Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami (którzy uzupełnią w/w formularz).